Friss topikok

S-MOtherfucka

2011.11.17. 19:33 | smoob | Szólj hozzá!

 Ó jee, elindultunk. Hazudtam, mert csak én. Tehát elindultam. Elindultam egy rögös úton, és ezt a blogot azért csinálom, hogy ezeket a rögöket ismertessem véletek.

SMO

 Sokaknak az első rög az, hogy mi az a Smother. Simán (sima, angolul Smother) elmagyarázom nektek: az SMO egy mozaikszó, ami a Social Media Organisation-t jelenti.

Lehetne más címe is, de annak nem lenne ilyen bonyolult története. Ez a másik egyébként a "Hogyan gyűjtöttem össze az első 1000 lájkot Facebook-on" lett volna. Még gondolkozom ezen is, de a lényeg úgy sem ez, hanem hogy jelenleg 81 van, ami a célérték 8%-a. Hosszú út áll előttem, elkisérsz?

A bejegyzés trackback címe:

https://smother.blog.hu/api/trackback/id/tr773390646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása